https://gradinamax.ro/support
Serviciul de asistență și reclamații este singurul care poate fi folosit pentru a înainta o sesizare. Completează cu atenție formularul, atașează pozele solicitate și specifică numărul de comandă.
Pe rețelele de socializare(Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, TikTok, Pinterest), pe lângă conținut de specialitate, cu recomandări și sfaturi, anunțare de promoții și concursuri, prezentare de noi articole și subiecte conexe, îți oferim informații despre produse și disponibilitatea acestora în stoc sau în legătură cu modalități de plată și opțiunile privind livrarea.
Cea mai rapidă și comodă modalitate în care poți obține informațiile dorite este să folosești chat-ul online. Un operator îți va răspunde în timp real la întrebări, curiozități și solicitări care nu sunt de competența departamentului de Asistență și Reclamații.
Te rugăm să ai în vedere faptul că sesizările și reclamațiile nu vor fi soluționate prin intermediul rețelelor de socializare sau a altor platforme decât cea oficială, aceasta fiind: Asistență și reclamații