Comenzi telefonice şi consultanţă
0

Termeni și condiții

Articolul 1 - Informaţii generale

1.1. Termenii și condițiile sunt necesare pentru a utiliza site-ul companiei Grădinamax, cât și cataloagele imprimate și totodată pentru vânzarea tuturor produselor furnizate şi livrate de Grădinamax. Comandând de la Grădinamax, sunteți de acord cu termenii şi condiţiile incluse aici și termenii și condițiile adiționale, în vigoare la data vânzării. Termenii și condițiile sunt parte din contract, iar termenii și condițiile adiționale vor avea prioritate în cazul unui conflict. Citiţi şi asiguraţi-vă că înţelegeţi toţi termenii.

1.2 Pentru utilizarea site-ului www.gradinamax.ro şi/sau pentru plasarea unei comenzi, trebuie să aveți vârsta de minim optsprezece ani. Dacă aveţi mai puţin de optsprezece ani, utilizarea site-ului Gradinamax şi/sau plasarea comenzilor, se pot realiza cu acordul şi sub supravegherea unui părinte sau a persoanei în custodia căreia vă aflaţi. Dacă nu îndepliniți aceste condiții, vă rugăm să nu dați curs plasării unei comenzi.

Articolul 2 - Identitatea vânzătorului

Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz, ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48, REGON: 521511993.

Articolul 3 - Produse, Achiziţie şi Livrare

3.1 Informațiile cu privire la produse, cantitate, calitate, preţ, TVA, garanții şi costuri de livrare sunt prevăzute pe site-ul nostru, în catalog, în formularul de comandă sau pe pagina de comandă. Imaginile de pe site-ul web și din catalogul specific sunt cu titlu de prezentare al plantelor la maturitate deplină și sunt în general exacte, însă pot apărea diferențe minore de culoare, formă şi dimensiune, în funcție de condițiile de creștere. Grădinamax are dreptul, la alegerea sa exclusivă, de a diversifica natura produselor faţă de cea din publicitate fără a vă transmite o notificare, atâta timp cât prin această diversificare partea materială nu va suferi modificări.

3.2 Acceptarea comenzii dvs. şi încheierea contractului între dvs. şi Grădinamax se va realiza la transmiterea către dvs. a bunurilor comandate, excepție făcând situația în care Grădinamax vă informează că nu este acceptată comanda dvs sau că aţi anulat-o. Grădinamax îşi rezervă dreptul de a refuza orice comandă, la alegerea sa, dacă consideră că este necesar.

3.3 Aveţi dreptul de a returna comanda într-un termen de până la 14 zile de la data primirii produselor. În acest caz, vă rugăm să notificaţi departamentul de Asistență și Reclamații, prin e-mail sau telefon, comunicând numărul de înregistrare al comenzii dvs. Produsul se returnează exclusiv cu ambalajul original, cu eticheta originală și o copie a facturii originale, către Grădinamax, la adresa menţionată în Termenii Adiționali, iar Grădinamax va rambursa plata, inclusiv costurile de ambalare şi de expediere inițiale. Este responsabilitatea clientului să suporte cheltuielile de ambalare și de expediere către noi, prin curier. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe acelaşi card folosit la tranzacţionare, în decurs de maxim 15 zile de la acceptarea returului.

3.4 Grădinamax își rezervă dreptul de a refuza opțiunea de plată la livrare, pentru clienții care refuză ridicarea și achitarea a minim 3 comenzi efectuate pe site-ul nostru.

3.5 Grădinamax va încerca să furnizeze toate produsele comandate. Bunurile şi serviciile sunt produse perisabile, a căror alterare nu poate fi oprită sau reparată. Așadar, în cazul alterării lor, ele pot fi retrase în orice moment, inclusiv după ce aţi plasat comanda. Dacă comanda dvs. sau o parte din ea nu poate fi îndeplinită, Grădinamax vă va notifica în vederea înlocuirii produselor în cauză cu alte produse sau poate livra comanda parţial. Din aceeași cauză, specificaţiile produselor, promoțiilor, cadourilor şi premiilor sunt supuse modificărilor, schimbărilor şi/sau îmbunătăţirilorf.

3.6 În cazul în care produsele comandate ajung deteriorate, defecte sau incorecte, vă rugăm să ne înștiințați printr-un e-mail sau să contactați departamentul de Asistență și Reclamații în termen de cel mult 14 zile lucrătoare de la primirea produselor și se va stabili rambursarea sau înlocuirea produselor.

3.7 Atunci când plasaţi o comandă pentru a achiziţiona produse de la Grădinamax, veţi primi un e-mail de confirmare a comenzii, împreună cu numărul de înregistrare a acesteia. Doar atunci, acceptarea comenzii va fi considerată completă.

3.8 Grădinamax va livra produsele la adresa pe care o precizaţi în comandă. Este important ca aceasta să fie menționată exact și corect. Vă rugăm să fiţi precişi în legătură cu locul în care doriţi să vă fie livrate produsele în cazul în care în momentul livrării de către Grădinamax, nu vă aflați la adresa specificată. Grădinamax nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile sau daunele aduse bunurilor după ce acestea au fost livrate conform cerințelor dvs.

3.9 Produsele vii trebuie plantate cât mai curând posibil după primire. Vă rugăm să deschideți pachetul imediat după recepționare și să citiți cu atenție ghidul pentru plantare și îngrijire. Vă recomandăm să pregătiți solul pentru plantare, straturile de flori, ghivecele sau jardinierele imediat după primirea comenzii.

3.10 Livrarea este disponibilă doar în România, prin serviciul de curierat rapid. Pentru mai multe informații privind livrarea, te rugăm consultă pagina noastră de ”Livrare si plată”.

3.11 Clientul nu mai poate aduce modificări comenzii fie că sunt schimbări de produse ori anularea acesteia, după ce comanda a ajuns în procesul de împachetare. Modificările sunt posibile numai dacă sunt solicitate înainte de împachetare. Informații cu privire la stadiul comenzii, se vor primi la cererea clientului.

3.12 Dacă aveți vreo reclamație sau vreo solicitare, te rugăm să ne contactezi în secțiunea ”Asistență și reclamații”.

Articolul 4 – Preţuri și Plată

4.1 Preţurile cotate sunt în monedă locală şi sunt exacte în momentul publicării, dar pot fi schimbate.

4.2 Grădinamax are dreptul la plăţi (parţiale) în avans sau poate refuza o comandă dacă livrările anterioare nu au fost plătite.

4.3 Toate preţurile afișate sunt fără taxa de împachetare şi expediere şi includ TVA în cota curentă, 9% pentru seminţe şi material săditor, respectiv 19% pentru taxa de livrare, atunci când este cazul. Grădinamax garantează că nu va exista nici o creştere a preţurilor menţionate în magazinul său online, oferte sau cataloage specifice la comenzi primite în timpul perioadei de valabilitate a ofertelor de pe website sau a catalogului specific. Preţurile din cataloage, din ofertele speciale sau din magazinul online pot varia. În cazul în care cota TVA-ul creşte în timpul valabilităţii unui catalog sau a listei de preţ, Grădinamax îşi rezervă dreptul de a transfera aceste sume suplimentare clientului.

4.4 Grădinamax acceptă plata pentru produse prin mai multe modalităţi:

- Transfer bancar, cu confirmarea plății în prealabil trimiterii coletului.

- Ramburs, la livrarea coletului, plata ramburs se face în numerar/ card, către curierul care ace livrarea produselor. Valoarea de plată va fi cea afișată în ultimul pas al comenzii, fără comisioane suplimentare.

- Plată online, prin card bancar. Pentru acestă metodă de plată, partenerul nostru este Adyen. Această metodă de plată este integrată în site-ul nostru, într-o manieră securizată, unde vi se va solicita să completați informațiile despre cardul dumneavoastră. Pentru mai multe informații privind acest partner, vă rugăm să accesațihttps://www.adyen.com/

4.6 Plățile către Grădinamax trebuie să includă taxele de împachetare și expediere, în valoare de 21 de lei, în cazul comenzilor achitate online, respectiv 23 de lei, în cazul comenzilor achitate în sistem rambrurs numerar la livrare.

Articolul 5 - Garanţia

5.1 Te rugăm să vizitezi și pagina noastră cu privire la Garanția Calității Produselor Și A Ambalajului https://gradinamax.ro/garantia-calitatii-produselor-si-a-ambalarii. Grădinamax oferă garanţie asupra produselor livrate, după cum urmează:

- Materialul săditor Grădinamax este crescut cu maximă atenţie, produsele fiind perfect sănătoase;

- Toate plantele decorative, arbuștii fructiferi, pomii fructiferi și trandafirii au o garanţie de creştere şi de înflorire de 90 de zile;

- Toate plantele în ghivece şi plantele anuale au o garanţie de creştere şi de înflorire de 90 de zile. Garanţia acestor produse începe de la data achiziţiei până la perioada de intrare în vegetație a plantei.

Grădinamax garantează de asemenea calitatea şi / sau utilitatea produselor livrate, conform specificaţiilor prevăzute. Data de livrare este data efectivă de începere a garanţiei. Dacă cererea de garanţie este considerată justificată de Grădinamax, iar Grădinamax solicită să returnaţi produsul (produsele), costurile de returnare vor fi suportate de Grădinamax. Orice costuri rezultate din reclamaţiile nefondate vor fi suportate de către client.

5.2 Nici o reclamaţie nu poate fi făcută în baza prezentei garanţii:

• în cazul deteriorării rezultate din neglijență sau tratarea necorespunzătoare intenţionată, sau de pe urma condiţiilor meteo extreme (grindină, vijelii, secetă prelungită sau ger puternic, peste/sub limita de rezistenţă la temperaturi extreme, afişată în secţiunea de caracteristici a fiecărui produs);

• dacă produsul nu este folosit sau întreţinut corespunzător; Garanţia este supusă tuturor drepturilor pe care le are consumatorul conform legii.

• fără prezentarea facturii originale, care se oferă în variantă printată și care este livrată împreună cu produsele comandate.

5.3. Politica de retur

Facem tot posibilul ca tu să fii mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. De aceea, expediem doar produse viabile, care sunt verificate de 2 ori, înainte de împachetare și expediere.

De asemenea, există posibilitatea să fie diferențe între produsul comandat și cel recepționat. Aceste situații pot surveni datorită erorii umane, de aceea te sfătuim să verifici produsele livrate. GrădinaMax recomandă ferm despachetarea coletului/coletelor și hidratarea materialului săditor viu, imediat după livrarea prin curier.

Condiţiile de păstrare a materialului săditor viu, în intervalul cuprins între recepţia comenzii și momentul sădirii/plantarii, influențează în mod direct intrarea in vegetație/dezvoltarea optimă a produsului/produselor comandate.

De aceea, clientul are obligația să sesizeze, în scris sau telefonic, eventualele aspecte neconforme de ordin cantitativ sau calitativ ale produselor ce fac obiectul comenzii tale, în termen de maxim 72 ore de la recepționarea coletului/coletelor. Orice reclamaţie ce depăşeşte acest termen, va fi declarată nefondată.

Te rugăm să ai în vedere faptul că produsele comandate sunt plante vii, care pe parcursul transportului pot suferi mici deteriorări, iar în cazul în care nu sunt plantate conform instrucțiunilor, acestea pot muri. Dacă întâmpini una dintre problemele enunțate anterior, te rugăm să te folosești de Garanția 100% oferită.

Dacă totuşi nu doreşti să beneficiezi de acest drept, ai la dispoziţie opţiunea de RETUR.

Timp de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, poți returna complet sau parţial, produsele ce fac obiectul comenzii tale, optând fie pentru înlocuirea produselor sesizate drept neconforme, fie pentru rambursarea contravalorii acestora.

Returul, în câțiva pași simpli:

Descarcă formularul de retur;

Completează clar și concis, formularul de retur primit/descărcat online, cu datele corecte și complete de identificare. În cazul restituirii contravalorii unei comenzi plătite ramburs sau prin OP, nu uita să specifici contul bancar în care dorești efectuarea plății (deschis la o banca din Romania, în moneda RON).

ATENȚIE: Dacă plata a fost efectuată online, prin card, suma va fi rambursată automat în contul bancar aferent cardului prin care s-a efectuat plata;

Adaugă formularul de retur completat în colet, alături de produsul/produsele pe care vrei să îl/le returnezi și o copie a facturii primite;

Produsele pot fi returnate DOAR cu etichetele/banderolele de identificare originale și ambalajul radicular aferent, fără alte intervenții de natură mecanică (tăieri, rupturi, decojiri etc.)

Sună la orice firmă de curierat rapid și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită. Pentru siguranța livrării produselor, îți recomandăm să alegi firma de curierat prin care ți-a fost livrat coletul (FAN Courier sau DPD).

Orice altă modalitate de retur (personal, la sediul firmei GrădinaMax, Poșta Română, etc., nu va fi acceptată).

Conform reglementărilor ANPC cu privire la returul produselor achiziționate online, costurile de retur vor fi suportate de către tine, cu excepția situațiilor în care este stipulat altfel, în scris. În cazul cererilor de înlocuire, coletul cu noile produse va fi expediat imediat după recepția celor reclamate ca fiind neconforme (în limita stocului disponibil). În cazul cererilor de rambursare a contravalorii produsului/produselor, aceasta se va opera în cel mult 14 zile calendaristice de la recepția returului, prin una din modalitățile enumerate mai sus.

Observații

Completează cu atenție formularul de retur și apoi adaugă-l în colet, alături de produsele pe care vrei să le trimiți înapoi. Dacă nu mai deții formularul de retur, îl poți descărca în format .pdf, aici: Descarcă formularul de retur Trimite coletul DOAR cu opțiunea STANDARD, fără ramburs. Expedițiile trimise în sistem RAMBURS nu vor fi recepționate. Sursă: https://gradinamax.ro/politica-de-returPerioada de garanție este de 90 de zile calendaristice!

5.4 Garanția 100%

Dacă întâmpini probleme cu materialul săditor viu achiziționat, te rugăm să ne contactezi în cel mult 90 de zile, pentru înlocuirea produselor. Orice fel de sesizare înaintată către noi după expirarea acestui termen, nu va putea fi luată în considerare.

Perioada de procesare a sesizărilor - 4 zile

Timpul maxim de răspuns şi soluționare a reclamaţiei este de 4 zile.

În aceast interval, sesizarea ta va fi analizată și se va lua decizia cu privire la înlocuirea produselor reclamate. Expediere gratuită - 0 costuri suplimentare În cazul înlocuirii produselor, transportul va fi asigurat de către noi. Vei primi materialul săditor viu, fără să mai plătești taxa de transport. Reține faptul că, pentru a înlocui produsele reclamate, este suficient în primă fază să ne trimiţi poze cu acestea, din care să reiasă neconformitatea sesizată, având eticheta originală și însoțite de o copie a facturii primite. Specialiștii noștri vor analiza pozele furnizate, iar dacă într-adevăr calitatea materialului săditor este nesatisfăcătoare, nu este necesară returnarea produselor!

În cazul în care, după revizuirea pozelor, specialiștii noștri constată faptul că produsele sunt viabile, dar totuși tu nu dorești să le plantezi, este necesară returnarea lor pentru înlocuire sau rambursare, exact în starea în care au fost recepționate.

Condiții necesare

Reclamația ta va fi soluționată dacă:

1. Ai recepționat produsele comandate, expediate prin curier, în termen de cel mult 3 zile de la data primirii SMS-ului de notificare a expedierii lor. Stadiul livrării poate fi verificat pe pagina de tracking a curierului, cu ajutorul numărului de AWB (https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/). Orice dată ulterioară de recepționare a produselor, poate avea un impact negativ asupra stării plantelor, iar garanția nu va fi aplicată.

2. Ai sesizat în scris, exclusiv pe secțiunea de Asistență și Reclamații, eventualele aspecte neconforme de ordin cantitativ sau calitativ ale produselor ce fac obiectul comenzii tale, în termen de maxim 90 zile de la recepționarea coletului/coletelor.

3. Ai atașat poze cu produsele reclamate, plantate conform agrotehnicii oferite în colet, împreună cu etichetele de tip brățară sau etichetele colorate și o poză a facturii aferente comenzii tale. 4. Ai înaintat reclamația și cererea de înlocuire în perioada de garanție – 90 de zile calendaristice de la primirea produselor.

Înainte de a plasa o comandă, informează-te cu privire la caracteristicile și cerințele produsului pe care dorești să îl achiziționezi. Dacă dorești restituirea contravalorii produselor, materialul săditor necorespunzător va trebui returnat către noi, exact în starea în care a fost primit, prin intermediul firmei de curierat FanCourier, însoțit de o copie a facturii, în termen de maxim 14 zile de la primire, iar costul returnării produselor (prin curier) revine în sarcina clientului.

După cele 14 zile, dar nu mai târziu de 90 de zile, termenul stipulat prin garanție, pe lângă cele menționate anterior trebuie atașat și un proces verbal, întocmit de mână sau dactilografiat, care să conțină următoarele informații: Informații despre vânzător Informații complete despre cumpărător Detalii despre bunurile returnate Cererea de rambursare În momentul recepționării produselor în depozitul nostru, va fi evaluată starea materialului săditor.

Dacă aceasta este într-adevăr nesatisfăcătoare, contravaloarea produselor va fi rambursată clientului în termen de 14 zile lucrătoare de la luarea deciziei de rambursare, prin mandat poștal la adresă sau pe cont. Germinarea semințelor și a bulbilor nu este acoperită de garanție!

Garanția nu este valabilă în următoarele situații Garanţia nu este valabilă în cazul în care problemele sesizate sunt produse de dăunători sau de condiţiile meteorologice nefavorabile (ger, grindină, secetă, inundații etc.). De asemenea, garanția nu este valabilă în cazul în care nu au fost respectate instrucțiunile de plantare și îngrijire, sau în cazul în care materialul săditor este păstrat/plantat/ îngrijit în condiții de mediu diferit față de cel necesar.

Articolul 6 - Riscuri

6.1 Riscul de deteriorare sau pierdere a produselor vă revine dvs. din momentul recepționării comenzii sau dacă nu preluaţi livrarea în momentul convenit. Grădinamax nu își asumă responsabilitatea pentru nici o pierdere sau deteriorare adusă produselor după ce au fost livrate în conformitate cu cerințele specificate de dvs.

Articolul 7 - Responsabilitate

7.1. În funcţie de aplicarea legii în vigoare, responsabilitatea GrădinaMax pentru toate efectele, inclusiv pierderea ca urmare a încălcării acestor termeni şi condiţii sau dacă produsul furnizat este în orice mod nesatisfăcător, se va limita la maximum:

a. valoarea plătită de client către Grădinamax;

b. costul de returnare a oricăror bunuri nesatisfăcătoare către Grădinamax.

Grădinamax nu are obligația să înlocuiască bunurile sau să ramburseze sumele plătite de către client sub altă formă, decât conform termenilor și condițiilor.

7.2 Grădinamax nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea produselor odată ce au fost livrate conform cerințelor de expediere solicitate de către client.

Articolul 8 - Limitarea responsabilităţii asupra Website-ului şi Catalogului

8.1 Grădinamax are dreptul de a modifica produsele, în orice moment, fără a notifica asupra acestui fapt. Eforturile comerciale de a menține site-ul actualizat sunt enorme, iar specificațiile oferite sunt doar informative.

8.3 Dacă informaţiile sau recomandările disponibile pe site-ul web nu sunt suficiente pentru dvs, vă recomandăm să solicitaţi detalii suplimentare, contactând Serviciul de Consultanță.

Articolul 9 - Politica de confidenţialitate

9.1 Pentru informații despre cum prelucrăm datele dumneavoastra cu caracter personal vă rugăm să accesați și să parcurgeți Politica de Confidențialitateși Politica de Cookies, în situația în care aveți întrebări adiționale despre cele descrise ne puteți contacta la adresa de mail:info@gradinamax.ro

Articolul 10 - Drepturi de proprietate intelectuală

10.1 Informaţiile şi recomandările găsite pe acest site web sau în orice altă publicaţie Grădinamax sunt furnizate doar pentru uzul dvs. personal şi trebuie vizualizate în mod responsabil, considerându-le ca fiind cele mai bune practici acumulate.

10.2 Tot conţinutul scris, fotografic şi de design al site-ului web, al cataloagelor şi oricărei alte publicaţii, împreună cu selectarea şi aranjarea acestuia şi toate compilaţiile software sunt proprietatea înregistrată a Grădinamax sau a persoanelor care au acordat companiei Grădinamax dreptul de a-l utiliza şi este protejat ca atare. Toate drepturile sunt rezervate.

10.3 Nici o parte a acestui site web nu poate fi reprodusă mecanic, electronic, inclusiv prin fotocopiere sau prin orice alt mijloc, fără acordul scris prealabil companiei Grădinamax sau al deţinătorului dreptului de autor.

10.4 Tot ce ține de nume, sigle, logo, slogan sau alte expresii pot reprezenta un brand comercial propriu sau al unei alte persoane sau corporaţii. Orice utilizare neautorizată a mărcii comerciale este ilegală. Nu aveţi dreptul de a copia, reproduce, transmite și distribui sau să încadraţi, să exploataţi comercial sau să creaţi lucrări derivate din acest material sau conţinut şi nu veţi ajuta sau asista o terţă parte să facă acest lucru. Dacă sunteţi conştient de o astfel de distribuţie sau exploatare comercială, sunteţi de acord să notificaţi imediat Grădinamax.

10.5 Înțelegeți faptul că, prin postarea materialelor pe site-ul Grădinamax, acordaţi Grădinamax şi licenţiatorilor şi reprezentanţilor noştri dreptul de a utiliza materialele atât pe site-ul Grădinamax cât şi în orice alt mod, și că Grădinamax nu are control asupra modului în care acestea vor fi utilizate.

Articolul 11 - Legislație aplicabilă

11.1 Ordonanță De Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.

11.2 Ordonanţa nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor.

11.3 Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

11.4 Regulamentul (Ue) 2016/679 Al Parlamentului European Și Al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date

11.5 Legea 66/2002privind producerea, prelucrarea, controlul şi certificarea calităţii, comercializarea seminţelor şi a materialului săditor, precum şi testarea şi înregistrarea soiurilor de plante.

Articolul 12 - Informaţii Generale

11.1 Dacă Grădinamax sau dvs. nu aplicaţi un drept conform prezenţilor termeni, această neîndeplinire nu va opri Grădinamax sau pe dvs. de la aplicarea altor drepturi sau aceluiaşi tip de drept într-o ocazie ulterioară.

11.2 În măsura în care orice prevedere a acestor termeni este găsită de orice instanţă sau autoritate competentă ca fiind invalidă, ilegală sau inaplicabilă în orice jurisdicţie, prevederea respectivă va fi considerată ca nefăcând parte din aceşti termeni şi nu va afecta valabilitatea, legalitatea sau aplicabilitatea prevederii respective în orice altă jurisdicţie.

mc visa paypal fancurier