Support
Gradinamax.ro folosește cookie-uri. Continuând navigarea îți exprimi acordul pentru utilizarea acestora.
acceptă

0359 801 300

Tarif normal

Garanţia 100%

Politica de returnare

Facem tot posibilul ca tu să fii mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. De aceea, expediem doar produse viabile, care sunt verificate de 2 ori, înainte de împachetare și expediere. De asemenea, există posibilitatea să fie diferențe între produsul comandat și cel recepționat. Aceste situații pot surveni datorită erorii umane, de aceea te sfătuim să verifici produsele livrate. Te rugăm să ai în vedere faptul că produsele comandate sunt plante vii, care pe parcursul transportului pot suferi mici deteriorări, iar în cazul în care nu sunt plantate conform instrucțiunilor, acestea pot muri. Dacă întâmpini una dintre problemele enunțate anterior, te rugăm să te folosești de garanția oferită.

Perioada de garanție este de 90 de zile calendaristice!

Dacă întâmpini probleme cu materialul săditor achiziționat, te rugăm să ne contactezi în cel mult 90 de zile, pentru înlocuirea produselor. Orice fel de sesizare înaintată către noi după expirarea acestui termen, nu va putea fi luată în considerare.

Perioada de procesare a sesizărilor - 48 de ore

Timpul maxim de răspuns şi soluţionare a reclamaţiei este de 2 zile. În aceast interval, sesizarea ta va fi analizată și se va lua decizia cu privire la înlocuirea produselor reclamate.

Expediere gratuită - 0 costuri suplimentare

În cazul înlocuirii produselor, transportul va fi asigurat de către noi. Vei primi materialul săditor fără să mai plătești taxa de transport.

Reține faptul că, pentru a înlocui produsele reclamate, este suficient să ne trimiţi poze cu acestea, din care să reiasă neconformitatea sesizată, având eticheta originală și însoțite de o copie a facturii primite; dacă aceste condiții sunt îndeplinite, nu este necesară returnarea produselor!

Opțiuni de compensare:

Pentru înlocuirea unui produs, poți alege următoarele opțiuni:

  1. Înlocuirea produsului în cauză, cu altul similar.
  2. Înlocuirea cu alt material săditor, de o valoare apropiată.

Condiții necesare

Reclamația ta va fi soluționată dacă:

1. Ai recepționat produsele comandate, expediate prin curier, în termen de cel mult 5 zile de la data primirii SMS-ului de notificare a expedierii lor. Stadiul livrării poate fi verificat pe pagina de tracking a curierului, cu ajutorul numărului de AWB (https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/). Orice dată ulterioară de recepționare a produselor, poate avea un impact negativ asupra stării plantelor, iar garanția nu va fi aplicată.

2. Ai atașat poze cu produsele reclamate, împreună cu etichetele de tip brățară sau etichetele colorate și o poză a facturii aferente comenzii tale.

3. Ai înaintat reclamația și cererea de înlocuire în perioada de garanție – 90 de zile calendaristice de la primirea produselor.

Înainte de a plasa o comandă, informează-te cu privire la caracteristicile și cerințele produsului pe care dorești să îl achiziționezi.

Dacă dorești restituirea contravalorii produselor, materialul săditor necorespunzător va trebui returnat către noi, în ambalajul original, însoțit de o copie a facturii și un proces verbal de restituire a produselor, întocmit de mână sau dactilografiat, în termen de maxim 14 zile de la primire, iar costul returnării produselor(prin curier) revine în sarcina clientului. Procesul verbal trebuie să conțină următoarele informații:

  • Informații despre vânzător
  • Informații complete despre cumpărător
  • Detalii despre bunurile returnate
  • Motivul returnării produselor
  • Cererea de rambursare

În momentul recepționării produselor în depozitul nostru, va fi evaluată starea materialului săditor. Dacă aceasta este într-adevăr nesatisfăcătoare, contravaloarea produselor va fi rambursată clientului în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea deciziei de rambursare, prin mandat poștal la adresă sau pe cont.

Garanția nu este valabilă în următoarele situații

Garanţia nu este valabilă în cazul în care problemele sesizate sunt produse de dăunători sau de condiţiile meteorologice nefavorabile (ger, grindină, secetă, inundații etc.).

De asemenea, garanția nu este valabilă în cazul în care nu au fost respectate instrucțiunile de plantare și îngrijire, sau în cazul în care materialul săditor este păstrat/plantat/îngrijit în condiții de mediu diferit față de cel necesar.


Dorești alte informații?

Serviciul de consultanță

0359 801 300 (tarif normal)
(Zile lucrătoare - 08:00 – 18:00)

Asistență și reclamații

0359 801 300 (tarif normal)
E-mail: info@gradinamax.ro
https://gradinamax.ro/support

 

Veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil!

Doresc să fiu sunat

Dacă nu ne puteți contacta sau doriți ca noi sa vă sunăm,
vă rugăm să specificați numărul dvs. de telefon.

Crează un cont personal

Înainte de a trimite datele, citește termenii și. condițiile de confidențialitate

Poţi utiliza un cont de reţea socială

Ai deja un cont înregistrat? Autentifică-te aici

Ți-am trimis o scrisoare pentru confirmarea înregistrării.
Te rugăm să îți verifici emailul

Intră în cont

Poţi utiliza un cont de reţea socială

Nu ai încă un cont?
Înscrie-te

Ați uitat parola?

Introduceţi adresa dvs. de e-mail pentru a primi
link-ul către pagina de recuperare a parolei.

Veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil!

Informați-ne despre prezența

Din păcate, acest produs este vândut sau este indisponibil în acest moment.
Lasă-ne adresa ta de email și te vom anunța despre disponibilitatea în stoc a produsului.

Produsul a fost adăugat la comanda dumneavoastră!

Ați achiziționat deja un stoc

Te-ai abonat cu succes

Mulțumesc, sunteți deja abonat la newsletter-ul nostru

Nu aveți nici un produs adăugat în coș

Nici un produs adăugat în "Grădina mea"

Doar utilizatorii înregistrați pot adăuga produse în secțiunea "Grădina mea"

Produs adăugat în "Grădina mea"

Nici un articol adăugat

Articolul a fost adăugat cu succes!

Parola a fost trimisă la adresa de e-mail indicată