Comenzi telefonice şi consultanţă
0

Garanţia 100%

Politica de returnare

Facem tot posibilul ca tu să fii mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. De aceea, expediem doar produse viabile, care sunt verificate de 2 ori, înainte de împachetare și expediere. De asemenea, există posibilitatea să fie diferențe între produsul comandat și cel recepționat. Aceste situații pot surveni datorită erorii umane, de aceea te sfătuim să verifici produsele livrate. GrădinaMax recomandă ferm despachetarea coletului/coletelor și hidratarea materialului săditor viu, imediat după livrarea prin curier. Condiţiile de păstrare a materialului săditor viu, în intervalul cuprins între recepţia comenzii și momentul sădirii/plantarii, influențează în mod direct intrarea in vegetație/dezvoltarea optimă a produsului/produselor comandate. De aceea, clientul are obligația să sesizeze, în scris, exclusiv pe secțiunea de Asistență și Reclamații, eventualele aspecte neconforme de ordin cantitativ sau calitativ ale produselor ce fac obiectul comenzii tale, în termen de maxim 72 ore de la recepționarea coletului/coletelor. Orice reclamaţie ce depăşeşte acest termen, va fi declarată nefondată. Te rugăm să ai în vedere faptul că produsele comandate sunt plante vii, care pe parcursul transportului pot suferi mici deteriorări, iar în cazul în care nu sunt plantate conform instrucțiunilor, acestea pot muri. Dacă întâmpini una dintre problemele enunțate anterior, te rugăm să te folosești de garanția oferită.

Perioada de garanție este de 90 de zile calendaristice!

Dacă întâmpini probleme cu materialul săditor viu achiziționat, te rugăm să ne contactezi în cel mult 90 de zile, prin intermediul Serviciului de Asistență și Reclamații. Orice fel de sesizare înaintată după expirarea acestui termen sau pe altă platformă (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Pinterest) decât cea menționată anterior, nu va fi luată în considerare.

Perioada de procesare a sesizărilor - 4 zile

Timpul maxim de răspuns şi soluţionare a reclamaţiei este de 4 zile. În aceast interval, sesizarea ta va fi analizată și se va lua decizia cu privire la înlocuirea produselor reclamate.

Expediere gratuită - 0 costuri suplimentare

În cazul înlocuirii produselor, transportul va fi asigurat de către noi. Vei primi materialul săditor viu, fără să mai plătești taxa de transport.

Reține faptul că, pentru a înlocui produsele reclamate, este suficient în primă fază să ne trimiţi poze cu acestea, din care să reiasă neconformitatea sesizată, având eticheta originală și însoțite de o copie a facturii primite. Specialiștii noștri vor analiza pozele furnizate, iar dacă într-adevăr calitatea materialului săditor este nesatisfăcătoare, nu este necesară returnarea produselor! În cazul în care, după revizuirea pozelor, specialiștii noștri constată faptul că produsele sunt viabile, dar totuși tu nu dorești să le plantezi, este necesară returnarea lor pentru înlocuire sau rambursare, exact în starea în care au fost receptionate.

Condiții necesare

Reclamația ta va fi soluționată dacă:

1. Ai recepționat produsele comandate, expediate prin curier, în termen de cel mult 3 zile de la data primirii SMS-ului de notificare a expedierii lor. Stadiul livrării poate fi verificat pe pagina de tracking a curierului, cu ajutorul numărului de AWB (https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/). Orice dată ulterioară de recepționare a produselor, poate avea un impact negativ asupra stării plantelor, iar garanția nu va fi aplicată.

2. Ai sesizat în scris, exclusiv pe secțiunea de Asistență și Reclamații, eventualele aspecte neconforme de ordin cantitativ sau calitativ ale produselor ce fac obiectul comenzii tale, în termen de maxim 72 ore de la recepționarea coletului/coletelor. 

3. Ai atașat poze cu produsele reclamate, plantate conform agrotehnicii oferite în colet, împreună cu etichetele de tip brățară sau etichetele colorate și o poză a facturii aferente comenzii tale(factura este livrată împreună cu produsele comandate în variantă printată și nu se emite în format electronic.

4. Ai înaintat reclamația și cererea de înlocuire în perioada de garanție – 30 de zile calendaristice de la primirea produselor.

Înainte de a plasa o comandă, informează-te cu privire la caracteristicile și cerințele produsului pe care dorești să îl achiziționezi.

Dacă dorești restituirea contravalorii produselor, materialul săditor necorespunzător va trebui returnat către noi, exact în starea în care a fost primit, prin intermediul firmei de curierat FanCourier, însoțit de o copie a facturii, în termen de maxim 14 zile de la primire, iar costul returnării produselor (prin curier) revine în sarcina clientului. După cele 14 zile, dar nu mai târziu de 90 de zile, termenul stipulat prin garanție, pe lângă cele menționate anterior trebuie atașat și un proces verbal, întocmit de mână sau dactilografiat, care să conțină următoarele informații:

  • Informații despre vânzător
  • Informații complete despre cumpărător
  • Detalii despre bunurile returnate
  • Cererea de rambursare

În momentul recepționării produselor în depozitul nostru, va fi evaluată starea materialului săditor. Dacă aceasta este într-adevăr nesatisfăcătoare, contravaloarea produselor va fi rambursată clientului în termen de 14 zile lucrătoare de la luarea deciziei de rambursare, prin mandat poștal la adresă sau pe cont.

Germinarea semințelor și a bulbilor nu este acoperită de garanție!

Garanția nu este valabilă în următoarele situații

Garanția nu este valabilă în cazul în care clientul nu poate prezenta dovada achiziției, dovadă care o reprezintă factura primită în format fizic, în coletul/coletele cu produsele comandate.

Garanţia nu este valabilă în cazul în care problemele sesizate sunt produse de dăunători sau de condiţiile meteorologice nefavorabile (ger, grindină, secetă, inundații etc.).

De asemenea, garanția nu este valabilă în cazul în care nu au fost respectate instrucțiunile de plantare și îngrijire, sau în cazul în care materialul săditor este păstrat/plantat/îngrijit în condiții de mediu diferit față de cel necesar.



Dorești şi alte informații?

Serviciul de consultanță

Asistență și reclamații

E-mail:info@gradinamax.ro

mc visa paypal fancurier