Facem tot posibilul ca tu să fii mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. De aceea, expediem doar produse viabile, care sunt verificate de 2 ori, înainte de împachetare și expediere. De asemenea, există posibilitatea să fie diferențe între produsul comandat și cel recepționat. Aceste situații pot surveni datorită erorii umane, de aceea te sfătuim să verifici produsele livrate. GrădinaMax recomandă ferm despachetarea coletului/coletelor și hidratarea materialului săditor viu, imediat după livrarea prin curier. Condiţiile de păstrare a materialului săditor viu, în intervalul cuprins între recepţia comenzii și momentul sădirii/plantarii, influențează în mod direct intrarea in vegetație, respectiv dezvoltarea optimă a produsului/produselor comandate. De aceea, clientul are obligația să sesizeze, în scris sau telefonic, eventualele aspecte neconforme de ordin cantitativ sau calitativ ale produselor ce fac obiectul comenzii sale, în termen de maxim 72 ore de la recepționarea coletului/coletelor. Orice reclamaţie ce depăşeşte acest termen, va fi declarată nefondată. Te rugăm să ai în vedere faptul că produsele comandate sunt plante vii, care pe parcursul transportului pot suferi mici deteriorări, iar în cazul în care nu sunt plantate conform instrucțiunilor, acestea pot muri. Dacă întâmpini una dintre problemele enunțate anterior, te rugăm să te folosești de Garanția 100% oferită. Dacă totuşi nu doreşti să beneficiezi de acest drept, ai la dispoziţie opţiunea de RETUR.
Timp de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, poți returna complet sau parţial, produsele ce fac obiectul comenzii tale, optând fie pentru înlocuirea produselor sesizate drept neconforme, fie pentru rambursarea contravalorii acestora.
Returul, în câțiva pași simpli
- Descarcă formularul de retur;
- Completează clar și concis, formularul de retur primit/descărcat online, cu datele corecte și complete de identificare. În cazul restituirii contravalorii unei comenzi plătite ramburs sau prin OP, nu uita să specifici contul bancar în care dorești efectuarea plății (deschis la o banca din Romania, în moneda RON). ATENȚIE: Dacă plata a fost efectuată online, prin card, suma va fi rambursată automat în contul bancar aferent cardului prin care s-a efectuat plata;
- Adaugă formularul de retur completat în colet, alături de produsul/produsele pe care vrei să îl/le returnezi și o copie a facturii primite;
- Produsele pot fi returnate DOAR cu etichetele/banderolele de identificare originale și ambalajul radicular aferent, fără alte intervenții de natură mecanică (tăieri, rupturi, decojiri etc.)
- Sună la orice firmă de curierat rapid și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită. Pentru siguranța livrării produselor, îți recomandăm să alegi firma de curierat prin care ți-a fost livrat coletul (FAN Courier sau DPD). Orice altă modalitate de retur (personal, la sediul firmei GrădinaMax, Poșta Română, etc., nu va fi acceptată). Conform reglementărilor ANPC cu privire la returul produselor achiziționate online, costurile de retur vor fi suportate de către tine, cu excepția situațiilor în care este stipulat altfel, în scris.
- În cazul cererilor de înlocuire, coletul cu noile produse va fi expediat imediat după recepția celor reclamate ca fiind neconforme (în limita stocului disponibil). În cazul cererilor de rambursare a contravalorii produsului/produselor, aceasta se va opera în cel mult 14 zile calendaristice de la recepția returului, prin una din modalitățile enumerate mai sus.
Observații
- Completează cu atenție formularul de retur și apoi adaugă-l în colet, alături de produsele pe care vrei să le trimiți înapoi. Dacă nu mai deții formularul de retur, îl poți descărca în format .pdf, aici: Descarcă formularul de retur
- Trimite coletul DOAR cu opțiunea STANDARD, fără ramburs. Expedițiile trimise în sistem RAMBURS nu vor fi recepționate.