Support
Gradinamax.ro folosește cookie-uri. Continuând navigarea îți exprimi acordul pentru utilizarea acestora.
acceptă

0359 801 300

Tarif normal

Cum poţi efectua o comandă

Magazinul online ”GrădinaMax” – acceptă comenzi non-stop. Procesarea comenzilor se efectuează în intervalul orar 9:00-17:00. Produsele sunt împachetate și expediate în perioadele specificate în tabelul ”Termenele de expediere a produselor”.

Termenele de expediere a materialului săditor

Livrările comenzilor ce vizează produsele din asortimentul de primăvară se efectuează între 1 martie - 30 iunie.

Livrările comenzilor ce vizează produsele din asortimentul de toamnă se efectuează între 1 septembrie - 30 noiembrie.

Procesarea comenzilor se efectuează în intervalul orar 9:00-17:00. Semințele, miceliul de ciuperci și produsele similare, se vor expedia a doua zi după plasarea comenzii.

Nu trebuie să aștepți săptămâni sau luni pentru primirea comenzilor, deoarece vom comasa și vom trimite în același timp toate comenzile tale plasate înainte și în timpul sezonului de plantare!

Tip de produs

Termenul de expediere

 Semințe

Pe tot parcursul anului

 Miceliu de ciuperci

Pe tot parcursul anului

 Stoloni de căpșuni

Din martie până în noiembrie

 Arbuști fructiferi și Răsaduri”Grădină și Sănătate”

Din martie până în mai;

Din septembrie până în noiembrie;

 Butași de trandafiri

Din martie până în mai;

Din septembrie până în noiembrie;

 Plante ornamentale

Din martie până în noiembrie;

 Bulbi de flori de toamnă

Din septembrie până în noiembrie

 Bulbi de flori de primăvară

Din martie până în mai

 Sămânță de cartofi

Din martie până în mai

Pentru expedierea și livrarea produselor se vor ține cont de următoarele aspecte - condițiile meteorologice și dorințele clientului în ceea ce privește data livrării.

Comanda minimă - 99 de lei.

Modalități de plasare a comenzilor

  1. Comandă prin telefon - 0359.801.300 (tarif normal);
  2. Trimiterea formularului de comandă prin poștă;
  3. Plasarea comenzii online.

Comandă telefonică - 0359.801.300 (tarif normal)

Comenzile telefonice pot fi plasate la numărul de telefon 0359.801.300, de luni până sâmbătă, în intervalul orar 8-18. Pentru a plasa o comandă, este necesar să furnizezi operatorilor noștri următoarele informații:

  1. Datele personale – nume, adresă de livrare, număr de telefon(mobil).
  2. Produsele pe care dorești să le achiziționezi – codul articol sau numele exact al produsului.
  3. Detalii suplimentare despre livrare.

După predarea coletului firmei de curierat, vei primi un SMS de înștiințare a expedierii comenzii. În ziua livrării, vei primi din partea FanCourier, un mesaj în care vei fi notificat despre intervalul orar al livrării și numărul de telefon al agentului desemnat pentru livrare.

Trimiterea formularului de comandă prin poștă

În fiecare exemplar al catalogului gratuit, există un formular de comandă pentru semințe și răsaduri care poate fi completat și trimis la adresa noastră. Trebuie să completezi formularul cu scris de mână, citeț, indicând:

  1. Numele corect al produsului.
  2. Codul articol al acestuia - format din 4 cifre.
  3. Numărul de bucăți(seturi).

În lipsa formularului standard de comandă, aceasta se poate întocmi pe o foaie de hârtie obișnuită. În cazul tuturor comenzilor pentru material săditor scrise de mână, trebuie indicat codul și denumirea soiului conform catalogului. Acest cod constituie baza pentru alcătuirea comenzii. În cazul în care în catalog este specificat cuvântul "set", atunci în coloana "cantitate" trebuie să notezi numărul de seturi și nu numărul de bucăți din seturi. Te rugăm să completezi formularul cu atenție.

Comenzile prin poștă se vor trimite la următoarea adresă: S.C. GRĂDINAMAX TOP S.R.L., OP 1 – CP 126, 410610 Oradea, jud. Bihor

Atenție! Este important să specifici adresa de livrare, completă şi corectă. În caz contrar, coletul cu produsele comandate îți va fi livrat cu mare întârziere sau chiar deloc.

Crearea unui cont de client

După înregistrarea pe site, vei beneficia de un cont virtual de client (”Contul meu”), unde îți vor fi stocate datele personale,  istoricul comenzilor și alte informații utile pentru tine .Vei putea să:

  1. Urmărești statusul unei comenzi active.
  2. Vizualizezi istoricul comenzilor plasate pe site.
  3. Verifici numărul de puncte bonus și valabilitatea acestora.

După completarea formularului cu datele necesare, contul tău de client va trebui activat. Pe adresa de email vei primi un mesaj în care vei regăsi un link de activare a contului. Accesează acest link și beneficiază de avantajele pe care le oferim clienților înregistrați.

Procesul de înregistrare are loc o singură dată. Dacă ai completat greșit oricare din datele tale, le poți corecta accesând secțiunea ”Date personale” din contul tău de client.

Notificări despre statusul comenzii

Special pentru clienții noștri, am elaborat un sistem de statusuri care este atribuit unei comenzi pe parcursul înregistrării, împachetării, expedierii și livrării acesteia. Vei putea verifica aceste statusuri și vei primi notificări via email și SMS.

Nou – după finalizarea comenzii, pe adresa de email, vei primi un mesaj de notificare a înregistrării comenzii tale. În cazul în care nu vei primi acest mesaj, înseamnă că nu ai introdus corect adresa de email sau comanda ta nu a fost acceptată.

În curs de împachetare – comanda a fost trimisă către depozit în vederea împachetării produselor.

Expediat – coletul cu produsele comandate a fost predat firmei de curierat pentru livrare. După ce comanda ta va primi acest status, te vom notifica prin email și SMS despre expedierea comenzii.

Livrat – produsele au fost livrate și contravaloarea comenzii a fost achitată.

Anulat – comanda poate fi anulată în cazul în care nu sunt introduse toate datele necesare livrării, comanda nu a fost confirmată sau a fost anulată telefonic de către client. După ce comanda primește statusul ”Anulat”, operatorii noștri te vor contacta în vederea clarificării statusului comenzii. Dacă statusul a fost acordat eronat, vom reactiva comanda și o vom expedia către adresa indicată de tine.

În momentul expedierii produselor către adresa menționată vei fi informat prin SMS despre stadiul livrării. Vei primi notificări prin SMS când:

  • predăm firmei de curierat coletul cu produsele comandate;
  • coletul se află în posesia agentului FanCourier care îți va livra comanda.

În mesajul recepționat de la firma de curierat FanCourier, vei primi numărul de telefon al agentului desemnat pentru livrare și îl vei putea contacta pentru a stabili detaliile livrării.

Plata prin puncte bonus

După ce comanda ta va primi statusul «Livrat», punctele bonus îți vor fi creditate în contul de client (Perioada de creditare a punctelor bonus – maxim 10 zile de la momentul în care comanda primește statusul «Livrat»). Punctele bonus le poți folosi pentru a beneficia de reduceri la următoarea comandă. 1 punct bonus = 1 leu. Punctele bonus sunt creditate doar după efectuarea plății.

Punctele bonus pot fi folosite pentru a obține reduceri la următoarea comandă. Aceasta poate fi achitată parțial sau total prin intermediul punctelor bonus, iar restul de plată poate fi achitat în numerar(sistem ramburs) sau prin card bancar.

În cazul comenzilor anulate, punctele bonus aferente comenzii respective vor fi retrase din contul tău de client.

Mai multe detalii despre ”Programul de loialitate” poți găsi aici.


Dorești alte informații?

Serviciul de consultanță

0359 801 300 (telefon gratuit)
(Zile lucrătoare - 08:00 – 18:00)

Asistență și reclamații

0359 801 300 (tarif normal)
E-mail: info@gradinamax.ro
https://gradinamax.ro/support

Veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil!

Doresc să fiu sunat

Dacă nu ne puteți contacta sau doriți ca noi sa vă sunăm,
vă rugăm să specificați numărul dvs. de telefon.

Crează un cont personal

Înainte de a trimite datele, citește termenii și. condițiile de confidențialitate

Poţi utiliza un cont de reţea socială

Ai deja un cont înregistrat? Autentifică-te aici

Ți-am trimis o scrisoare pentru confirmarea înregistrării.
Te rugăm să îți verifici emailul

Intră în cont

Poţi utiliza un cont de reţea socială

Nu ai încă un cont?
Înscrie-te

Ați uitat parola?

Introduceţi adresa dvs. de e-mail pentru a primi
link-ul către pagina de recuperare a parolei.

Veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil!

Informați-ne despre prezența

Din păcate, acest produs este vândut sau este indisponibil în acest moment.
Lasă-ne adresa ta de email și te vom anunța despre disponibilitatea în stoc a produsului.

Produsul a fost adăugat la comanda dumneavoastră!

Ați achiziționat deja un stoc

Te-ai abonat cu succes

Mulțumesc, sunteți deja abonat la newsletter-ul nostru

Nu aveți nici un produs adăugat în coș

Nici un produs adăugat în "Grădina mea"

Doar utilizatorii înregistrați pot adăuga produse în secțiunea "Grădina mea"

Produs adăugat în "Grădina mea"

Nici un articol adăugat

Articolul a fost adăugat cu succes!

Parola a fost trimisă la adresa de e-mail indicată