Comenzi telefonice şi consultanţă
0

Cum poţi efectua o comandă

Magazinul online GrădinaMax acceptă comenzi non-stop. Procesarea comenzilor se efectuează în intervalul orar 8:00-18:00. Produsele sunt împachetate și expediate în perioadele specificate în tabelul ”Termenele de expediere a produselor”.

Termenele de expediere a materialului săditor

Procesarea comenzilor se efectuează în intervalul orar 8:00-18:00. Semințele, miceliul de ciuperci și produsele similare, se vor expedia a doua zi după plasarea comenzii.

Nu trebuie să aștepți săptămâni sau luni pentru primirea comenzilor, deoarece vom comasa și vom trimite în același timp toate comenzile tale plasate înainte și în timpul sezonului de plantare!

Tip de produs

Termenul de expediere

 Semințe, Miceliu de ciuperci

Pe tot parcursul anului

 Stoloni de căpșuni

Din martie până în noiembrie

 Arbuști fructiferi și Răsaduri ”Grădină și Sănătate”

Din martie până în iunie

Din august până în noiembrie

 Butași de trandafiri

Din martie până în iunie

Din august până în noiembrie

 Flori perene

Din martie până în noiembrie;

 Plante ornamentale

Din martie până în noiembrie

 Conifere

Din martie până în noiembrie

 Bulbi de flori de toamnă

Din septembrie până în noiembrie

 Bulbi de flori de primăvară

Din martie până în mai

 Sămânță de cartofi

Din martie până în mai

Pentru expedierea și livrarea produselor se vor ține cont de următoarele aspecte - condițiile meteorologice și dorințele clientului în ceea ce privește data livrării.

Valoarea minimă a comenzii – 100 lei (inclusiv taxa de livrare)

Modalități de plasare a comenzilor

  1. Plasarea comenzii online.

Comandă telefonică

După ridicarea coletului de către firma de curierat, vei primi un SMS de înștiințare a expedierii comenzii. În ziua livrării, vei primi din partea FanCourier sau DPD (în funcție de curierul ales de tine), un mesaj în care vei fi notificat despre intervalul orar al livrării și numărul de telefon al agentului desemnat pentru livrare.

CUM POȚI EFECTUA O COMANDĂ

Găsește produsul dorit în bara de căutare.


"Fă click pe "Catalog de produse" și accesează categoria de produse dorită"


"Utilizează filtrele din partea stângă pentru a restrânge criteriile de căutare."


Comandă produsul dorit prin click pe butonul "Adaugă în coș".


Pasul următor – finalizează comandă (dă click pe butonul FINALIZEAZĂ COMANDA) sau continuă cumpărăturile (dă click pe butonul CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE).


După ce ai selectat toate produsele necesare și dorești să finalizezi comanda, intră în coșul de cumpărături (dă click pe icoana ce reprezintă coșul de cumpărături și suma produselor tale).


Verifica lista de cumpărături și utilizează simbolurile + și - în cazul în care dorești să modifici cantitatea produselor aflate în coș.


Introdu codul promoțional (dacă e cazul) în câmpul dedicat și apasă butonul verde, iar valoarea produselor comandate va fi recalculată.


Dă click pe butonul – PASUL URMĂTOR și completează formularul de comandă cu detaliile de contact și livrare. Alege modalitatea de plată (ramburs sau card bancar) și nu uita să îți dai acceptul privind termenii, condițiile și politica de confidențialitate GrădinaMax.


Nu rămâne decât să dai click pe butonul TRIMITE COMANDA.


Dacă alegi plata prin card bancar, vei fi redirecționat către pagina securizată de plăți online, unde vei putea să plătești în siguranță prin card bancar.

După plasarea comenzii îți vom trimite pe adresa de email indicată o confirmare a înregistrării acesteia, cu numărul alocat și produsele conținute.

Dacă ai nevoie de asistență suplimentară în procesul de plasare al comenzii nu ezita să ne contactezi telefonic sau direct pe chat. Spor la cumpărături!

"Grădina mea" este un coș de dorințe, unde poți adăuga produsele pe care le dorești, dar încă nu ești hotărât să le cumperi.


"Grădina mea" te ajută dacă ai ales un produs, dar:

  1. nu ești sigur pe decizia de a-l cumpăra;
  2. nu este perioada optimă de plantare;
  3. nu este disponibil pe stoc;
  4. dorești să revii asupra comenzii mai târziu.


    Adaugă articolele dorite în secțiunea "Grădina mea", iar când ești gata să plasezi comanda nu va trebui să le cauți din nou. Totul este la îndemână!

    La secțiunea "Favorite" poți adăuga orice produs care te atrage și dorești să afli mai multe despre el mai târziu.


    Articolele selectate vor fi afișate în contul tău.


Crearea unui cont de client

După înregistrarea pe site, vei beneficia de un cont virtual de client (”Contul meu”), unde îți vor fi stocate datele personale,  istoricul comenzilor și alte informații utile pentru tine .Vei putea să:

  1. Urmărești statusul unei comenzi active.
  2. Vizualizezi istoricul comenzilor plasate pe site.
  3. Verifici numărul de puncte bonus și valabilitatea acestora.

După completarea formularului cu datele necesare, contul tău de client va trebui activat. Pe adresa de email vei primi un mesaj în care vei regăsi un link de activare a contului. Accesează acest link și beneficiază de avantajele pe care le oferim clienților înregistrați.

Procesul de înregistrare are loc o singură dată. Dacă ai completat greșit oricare din datele tale, le poți corecta accesând secțiunea ”Date personale” din contul tău de client.

Notificări despre statusul comenzii

Special pentru clienții noștri, am elaborat un sistem de statusuri care este atribuit unei comenzi pe parcursul înregistrării, împachetării, expedierii și livrării acesteia. Vei putea verifica aceste statusuri și vei primi notificări via email și SMS.

Nou – după finalizarea comenzii, pe adresa de email, vei primi un mesaj de notificare a înregistrării comenzii tale. În cazul în care nu vei primi acest mesaj, înseamnă că nu ai introdus corect adresa de email sau comanda ta nu a fost acceptată.

În curs de împachetare – comanda a fost trimisă către depozit în vederea împachetării produselor.

Expediat – coletul cu produsele comandate a fost predat firmei de curierat pentru livrare. După ce comanda ta va primi acest status, te vom notifica prin email și SMS despre expedierea comenzii.

Livrat – produsele au fost livrate și contravaloarea comenzii a fost achitată.

Anulat – comanda poate fi anulată în cazul în care nu sunt introduse toate datele necesare livrării, comanda nu a fost confirmată sau a fost anulată telefonic de către client. După ce comanda primește statusul ”Anulat”, operatorii noștri te vor contacta în vederea clarificării statusului comenzii. Dacă statusul a fost acordat eronat, vom reactiva comanda și o vom expedia către adresa indicată de tine.

În momentul expedierii produselor către adresa menționată vei fi informat prin SMS despre stadiul livrării. Vei primi notificări prin SMS când:

  • predăm firmei de curierat coletul cu produsele comandate;
  • coletul se află în posesia agentului FanCourier care îți va livra comanda.

În mesajul recepționat de la firma de curierat FanCourier, vei primi numărul de telefon al agentului desemnat pentru livrare și îl vei putea contacta pentru a stabili detaliile livrării.


Dorești şi alte informații?

Serviciul de consultanță

Asistență și reclamații

E-mail:info@gradinamax.ro

mc visa paypal fancurier