Comenzi telefonice şi consultanţă
0

Întrebări frecvente

Care este valoarea minimă a unei comenzi?

Valoarea minimă a comenzii – 100 lei (fără taxa de livrare)

Cum pot plasa o comandă?

Există modalități de plasare a comenzilor:

  1. Plasarea comenzii online.
  2. Comanda prin chat online
  3. Comanda prin messenger


Mai multe informații despre cum poți plasa o comandă la magazinul online ”GrădinaMax” sunt disponibile aici

În ce locații se efectuează livrările?

Magazinul nostru comercializează material săditor care poate fi livrat pe întreg teritoriul României, prin intermediul firmelor de curierat FanCourier sau DPD. Alegerea firmei de curierat îți aparține. (detalii despre livrare)

De unde sunteți?

Compania ”GrădinaMax” este situată în orașul Poland Zgierz.

Sediul social și punctul de lucru: ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48, REGON: 521511993

Depozitul este situat la ul. Wieniawskiego 40, 93-564, Łódź, Polonia

Cum contactez Serviciul de Relații cu Clienții?

Pentru a lua legătura cu operatorii noștri, alege metoda cea mai convenabilă pentru tine:

  1. Trimite un email la info@gradinamax.ro
  2. Contactează https://gradinamax.ro/support
  3. Contactează-ne pe chat-ul online.
  4. Contactează-ne pe rețelele sociale: Facebook messenger, Instagram
Cum efectuez plata comenzii?

Comanda poate fi plătită:

  1. Ramburs în numerar, la primirea coletului cu produsele comandate.
  2. Online, prin card bancar.

Aici vei găsi mai multe detalii despre livrare și plată

Care este vârsta puieților și a răsadurilor?

Vârsta puieților și răsadurilor – 1-2 ani.

Cum este ambalat sistemul de rădăcină?

Produsele din categoriile: «Plante ornamentale», «Grădină și Sănătate», «Viță de vie», «Conifere», «Plante perene» – vor fi livrate în ghivece de tip P9 (9x9 cm) sau C5. Materialul săditor este livrat în stare vegetativă sau de repaus, în funcție de sezon – trebuie doar să îl recepționezi și să îl transplantezi din ghiveci într-un loc permanent.

Sistemul radicular al butașilor de trandafiri, al arbuștilor și pomilor fructiferi și al stolonilor de căpșuni este împachetat într-un substrat umed de turbă, îmbogățit cu minerale și hidrogel. Acest substrat va furniza nutrienții necesari timp de o lună. Mai multe informații despre garanția calității produselor și a ambalării, poți găsi aici

Cum pot obține o reducere de 10% pentru prima comandă?

Pentru a obține reducerea de 10% este necesar să te abonezi la newsletterul nostru, pe această pagină.

Ce este un cod promoțional și cum se obține?

Codul promoțional — acesta este un set de litere și/sau cifre și este specific unei anumite promoții din magazinul online. Dacă introduci codul promoțional înainte de plasarea comenzii online, vei benefica de o reducere de preț, conform promoției .

Codurile promoționale sunt emise individual – aceste coduri  se vor fi emite pentru anumite sărbători, pentru clienții fideli sau pentru anumite promoții. Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a nu rata ofertele și codurile promoționale.

Există o perioadă de garanție pentru materialul săditor?

Da, oferim o perioadă de garanție pentru materialul săditor – 90 zile. Mai multe informații despre garanțiile oferite de magazinul online ”GrădinaMax” poți găsi aici.

Cum pot efectua modificări la o comandă înregistrată?

Pentru a efectua modificări la comanda ta, trebuie să ne contactezi:

  1. Scrie-ne în chat-ul online;
  2. Trimite un email la: info@gradinamax.ro
  3. Contactează serviciul de suport: https://gradinamax.ro/support
Ce este ”Contul meu”?

”Contul meu” – acesta este spațiul tău personal din magazinul online, unde sunt stocate informații utile. În ”Contul meu” poți să:

  1. Urmărești istoricul și statusul comenzilor tale.
  2. Verifici punctele bonus acumulate și valabilitatea acestora.
  3. Poți adăuga produse în ”Grădina mea” pentru a compara caracteristicile acestora sau pentru a le comanda ulterior.
  4. Poți să adaugi articole despre grădinărit în secțiunea ”Articole promovate” și să le ai la îndemână pentru când vei avea nevoie de informații.
  5. Alegi informațiile pe care dorești să le primești în newsletter.
Cum recupez parola pentru contul de client?

1. În fereastra de logare, dă click pe butonul "Ai uitat parola?", aflat sub câmpul de introducere a parolei.


2. În fereastra care se va deschide, introdu adresa de email folosită pentru crearea contului de client


Ce este ”Grădina Mea”?

Grădina mea – este o listă virtuală, unde poți adăuga produsele favorite pe care intenționezi să le achiziționezi, dar care nu sunt disponibile momentan în stoc.  Opțiunea ”Grădina mea” este foarte utilă în cazul de față.

Care este taxa de livrare prin FanCourier și DPD?

Taxa de livrare prin intermediul serviciul de curierat FanCourier sau DPD este în cuantum de 22 de lei în cazul comenzilor achitate online, iar pentru comenzile ramburs taxa, de livrare este de 24 de lei. Această taxă este fixă și nu se va modifica indiferent de numărul de colete, greutatea acestora și distanța până la adresa de livrare.

În câte zile primesc produsele?

Termenul de livrare prin FanCourier sau DPD este de 1-2 zile lucrătoare de la expedierea coletului.

Care sunt cerințele pentru fotografii atunci când contactez Serviciul de Asistenţă şi reclamaţii?
  1. Fotografiile trebuie să fie clare și de calitate bună - problemele materialului săditor reclamat trebuie să fie evident în poze.
  2. Dimensiunea pozei nu trebuie să depășească 7 MB.
  3. Plantele trebuie să fie recunoscute ușor, alături de eticheta de plastic. Te rugăm să trimitți fotografiile în starea actuală a plantei, fotografii care trebuie făcute în momentul în care ne trimiți reclamația.
  4. Fotografiile neclare, blurate sau care conțin plante fără etichete nu vor fi luate în considerare. Îți mulțumim în avans pentru respectarea regulilor de trimitere a reclamațiilor.
  5. Pozele încărcate prin alte platforme sau servicii conexe nu vor fi acceptate și prelucrate în vederea rezolvării reclamației!
mc visa paypal fancurier