Comenzi telefonice şi consultanţă
0359 801 300
0

Întrebări frecvente

Care este valoarea minimă a unei comenzi?

Valoarea minimă a comenzii – 120 lei (inclusiv taxa de livrare)

Cum pot plasa o comandă?

Există 3 modalități de plasare a comenzilor:

  1. Comandă prin telefon - 0359.801.300 (tarif normal);
  2. Trimiterea formularului de comandă prin poștă;
  3. Plasarea comenzii online.


Mai multe informații despre cum poți plasa o comandă la magazinul online ”GrădinaMax” sunt disponibile aici

În ce locații se efectuează livrările?

Magazinul nostru comercializează material săditor care poate fi livrat pe întreg teritoriul României, prin intermediul firmei de curierat FanCourier(detalii despre livrare)

De unde sunteți?

Compania ”GrădinaMax” este situată în orașul Oradea, județul Bihor.

Sediul social și punctul de lucru: 410017, Oradea, Str. Moliere nr. 42

Cum contactez Serviciul de Relații cu Clienții?

Pentru a lua legătura cu operatorii noștri, alege metoda cea mai convenabilă pentru tine:

  1. Trimite un email la info@gradinamax.ro
  2. Contactează https://gradinamax.ro/support
  3. Telefon: 0359.801.300.
  4. Contactează-ne pe chat-ul online.
Cum efectuez plata comenzii?

Comanda poate fi plătită:

  1. Ramburs în numerar, la primirea coletului cu produsele comandate.
  2. Online, prin card bancar.

Aici vei găsi mai multe detalii despre livrare și plată

Care este vârsta puieților și a răsadurilor?

Vârsta puieților și răsadurilor – 1,5-2 ani.

Cum este ambalat sistemul de rădăcină?

Răsadurile din categoriile: «Plante ornamentale», «Răsaduri Grădină și Sănătate», «Plante perene» – vor fi livrate în ghivece de 9x9 cm. Materialul săditor este livrat în stare vegetativă – trebuie doar să îl recepționezi și să îl transplantezi din ghiveci într-un loc permanent.

Sistemul radicular al butașilor de trandafiri, al arbuștilor și pomilor fructiferi și al stolonilor de căpșuni este împachetat într-un substrat umed de turbă, îmbogățit cu minerale și hidrogel. Acest substrat va furniza nutrienții necesari timp de o lună. Mai multe informații despre garanția calității produselor și a ambalării, poți găsi aici

Cum pot obține o reducere de 10% pentru prima comandă?

Pentru a obține reducerea de 10% este necesar să te abonezi la newsletterul nostru, pe această pagină.

Ce este un cod promoțional și cum se obține?

Codul promoțional — acesta este un set de litere și/sau cifre și este specific unei anumite promoții din magazinul online. Dacă introduci codul promoțional înainte de plasarea comenzii online, vei benefica de o reducere de preț, conform promoției .

Codurile promoționale sunt emise individual – aceste coduri  se vor fi emite pentru anumite sărbători, pentru clienții fideli sau pentru anumite promoții. Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a nu rata ofertele și codurile promoționale.

Există o perioadă de garanție pentru materialul săditor?

Da, oferim o perioadă de garanție pentru materialul săditor – 90 zile. Mai multe informații despre garanțiile oferite de magazinul online ”GrădinaMax” poți găsi aici.

Cum pot efectua modificări la o comandă înregistrată?

Pentru a efectua modificări la comanda ta, trebuie să ne contactezi:

  1. Scrie-ne în chat-ul online;
  2. Contactează-ne telefonic: 0359.801.300(tarif normal).
  3. Trimite un email la: info@gradinamax.ro

Contactează serviciul de suport: https://gradinamax.ro/support

Ce este ”Contul meu”?

”Contul meu” – acesta este spațiul tău personal din magazinul online, unde sunt stocate informații utile. În ”Contul meu” poți să:

  1. Urmărești istoricul și statusul comenzilor tale.
  2. Verifici punctele bonus acumulate și valabilitatea acestora.
  3. Poți adăuga produse în ”Grădina mea” pentru a compara caracteristicile acestora sau pentru a le comanda ulterior.
  4. Poți să adaugi articole despre grădinărit în secțiunea ”Articole promovate” și să le ai la îndemână pentru când vei avea nevoie de informații.
  5. Alegi informațiile pe care dorești să le primești în newsletter.
Cum recupez parola pentru contul de client?

1. În fereastra de logare, dă click pe butonul "Ai uitat parola?", aflat sub câmpul de introducere a parolei.


2. În fereastra care se va deschide, introdu adresa de email folosită pentru crearea contului de client


Ce este ”Grădina Mea”?

Grădina mea – este o listă virtuală, unde poți adăuga produsele favorite pe care intenționezi să le achiziționezi, dar care nu sunt disponibile momentan în stoc.  Opțiunea ”Grădina mea” este foarte utilă în cazul de față.

Care este taxa de livrare prin FanCourier?

Taxa de livrare prin intermediul serviciul de curierat FanCourier este în cuantum de 21 de lei în cazul comenzilor achitate online, iar pentru comenzile ramburs taxa de livrare este de 23 de lei. Această taxă este fixă și nu se va modifica indiferent de numărul de colete, greutatea acestora și distanța până la adresa de livrare.

În câte zile primesc produsele?

Termenul de livrare prin FanCourier este 1-2 zile lucrătoare de la expedierea coletului.

Care sunt cerințele pentru fotografii atunci când contactez Serviciul de Asistenţă şi reclamaţii?
  1. Fotografiile trebuie să fie clare și de calitate bună - problemele materialului săditor reclamat trebuie să fie evident în poze.
  2. Dimensiunea pozei nu trebuie să depășească 7 MB.
  3. Plantele trebuie să fie recunoscute ușor, alături de eticheta de plastic. Te rugăm să trimitți fotografiile în starea actuală a plantei, fotografii care trebuie făcute în momentul în care ne trimiți reclamația.
  4. Fotografiile neclare, blurate sau care conțin plante fără etichete nu vor fi luate în considerare. Îți mulțumim în avans pentru respectarea regulilor de trimitere a reclamațiilor.
  5. Pozele încărcate prin alte platforme sau servicii conexe nu vor fi acceptate și prelucrate în vederea rezolvării reclamației!
GrădinaMax utilizează tehnologii de tip cookie pentru a îmbunătăți experiența ta în magazinul online. Prin continuarea navigării îți dai acordul pentru folosirea cookieurilor .