Comenzi telefonice şi consultanţă
0

Asistență și reclamații

Aici poți înainta o cerere, sesizare sau reclamație către magazinul online GrădinaMax.

Sesizarea ta va primi un număr de ordine și va fi procesată în cel mai scurt timp posibil. În termen de maxim 72 de ore vom procesa solicitarea ta și vom reveni cu soluționarea ei.

Te vom contacta la numărul de telefon specificat în informațiile de contact, astfel încât să ne poți da detalii despre problema întâmpinată și să rezolvăm sesizarea în timp util.

Pentru o soluționare cât mai rapidă a cererii sau sesizării, îți recomandăm să completezi corect următoarele câmpuri:

  1. Alege un subiect care să reprezinte cât mai bine problema întâmpinată;
  2. Introdu o adresă valabilă de email, la care să primești răspunsul nostru;
  3. Menționează numărul aferent comenzii tale;
  4. Descrie în detaliu problema întâmpinată;
  5. Atașează poze cu produsele având eticheta originală, din care să reiasă aspectele neconforme reclamate.

Pe baza acestor poze se va stabili o modalitate de rezolvare a reclamației.

Serviciul de Asistență și Reclamații este singurul departament abilitat pentru a recepționa și soluționa sesizătile tale. Te rugăm să utilizezi corect acest serviciu, pentru ca noi să putem să îți oferim asistență în cel mai scurt timp posibil și să soluționăm eventualele probleme întâmpinate. Îți mulțumim!

Adaugă unul sau mai multe fișiere
    mc visa paypal fancurier